Dialogic

dialogic logo

Dialogic מסייעת לספקי שירותים, למפתחי יישומים ולארגונים
לבנות ולפרוס על רשתות AGILE .

ספקית מובילה של פתרונות עיבוד מולטימדיה בזמן אמת בענן, יישומים הניתנים להתאמה אישית ופתרונות רשת. Dialogic מסייעים ל -48 מתוך 50 מפעילי הסלולר המובילים בעולם וכמעט 3,000 מפתחי יישומים לפרוס פתרונות על תשתית AGILE . הצוות הגלובלי של מומחי השירותים המקצועיים של החברה מוכן לעזור לך עם תמיכה וייעוץ שאין כמוהו, כך שתוכל להפיק את המרב מההשקעה שלך ברשת.

לחברת Dialogic שרותים ומוצרים רבים, כאן תוכלו להתרשם ולקבל מידע נוסף:

פיתוח ואספקת יישומים   |     יישומי מוליטימדיה |   קישוריות |   שירות ותמיכה

 פקס מבוסס  על משאבי הרשת ועל מנוע ה-IP הממנף טכנולוגיית פקס לרמות גבוהות של ביצועים, אמינות ויכולת רחבה ומתאים לחברות המחפשות פתרון פקסים בסביבות עבודה במהירות גבוהה ובצפיפות גבוהה.

רכיב ה SR140 יכול לספק אפשרויות יוצאות מן הכלל למפתחי יישומים בעיקר משום  ש Brooktrout SR140 תומך באותה שכבת API אשר משמש בכל מגוון מוצרי הפקס של דיאלוג’יק. מפתחים יכולים לבחור לכתוב יישום אחד מבוסס על אותו  API ולפרוס אותו על שני הסוגים, השמרני  – TDM ועל ציוד ה-IP. תמיכה כפולה זו גם מאפשרת למפתחים המבקשים להציע פתרון שרת פקס גם ל TDM וגם לסביבת  ה-IP כדי להשתמש גם בציוד  דיאלוג’יק ® Brooktrout ® TR1034  או Brooktrout SR140

יכולות מוכחות וביצועים גבוהים עבור פתרון תקשורת פקס אנלוגי,תומ ך גם ב T1/E1 וכן בממשק IP; הכרטיס מגיע בסלוטים PCIe ו-PCI.  שולח ומקבל פקסים בסביבת TDM או IP במהירות עד 33.6 kbps, המבוסס על תקן הפקס V.34 . לא רק ש TR1034 יכול לעבוד במהירות כפולה של 14.4 kbps , הוא גם תומך בפורמיט דחיסה V.8 מהירת תקשורת מתקדמת, אשר יכולה לקצר את משך זמן השיחה וזמן ניהול התקשורת בשליש. מסמך שנשלח בפקס בדקה אחת במהירות FaxBoard 14.4 kbps ניתן לשלוח בפחות מ -30 שניות עם Brooktrout TR1034. זה יכול להיות מתורגם לחיסכון משמעותי בתשלום עבור שיחות ליעדים מרוחקים

Dialogic® 1000 Media Gateway Series

Gateway DMG1000מאפשר הגירה מתוכננת היטב בשלבים לרשת ה-IP, מה שהופך אותו לפתרון חכם לעסקים המעוניינים לשפר אתהציוד והגישה ליישומי ה-VoIP החדשים.

Dialogic® 2000 Media Gateway Series

DMG2000 הוא מכשיר הממזג בצורה חלקה טכנולוגיית PSTN מסורתית עם רשתות IP.

Dialogic® 4000 Media Gateways

DMG4000 Gateways הינן מערכות משולבות המבצעות את פונקצית Appliance לשרידה.