5 סיבות עיקריות להשתמש במחשבון החזר על ההשקעה של GoAnywhere

שתפו את הפוסט

אתה יודע שאתה זקוק לפתרון העברת קבצים מנוהלים (MFT). בעוד שאתה רואה יתרון שמערכת מאפשרת לעובדי ה- IT לאבטח ולבצע אוטומציה של משימות הקשורות להעברת קבצים, עליך גם להשיג את ערך החזר על ההשקעה מול מחלקת הרכש הפנימית בארגון.  מחשבון ROI זה יכול לעזור!
לא רק שזה יראה לך את הערך של GoAnywhere MFT וכמה אתה יכול לחסוך לעומת הפתרון הנוכחי שלך בתקופה של עד 5 שנים, זה גם ייתן לך דוח שימושי  לעבודה עם מנהלים ואנשי מפתח בארגון.

מעוניין לנסות את המחשבון שלנו? כל שעליכם לעשות הוא למנות את 5 הסיבות הללו ואז להשאיר לנו את שאר המתמטיקה.

1. מספק תמונת מצב ברורה של החיסכון שלך
הדוח משווה את עלות הפתרון הנוכחי שלך לבין עלות GoAnywhere MFT במספרים ברורים. יתר על כן, הכלי מחשב גם את עלות החשיפה הפוטנציאלית במקרה של הפרות תקני רגולציה. בארה"ב מקרה של חשיפת מידע בקבצים עם מידע רגיש , העלות הממוצעת של הקנס הפוטנציאלי הוא כ 141 $ לכל רשומה. השקעה בכלי MFT מתאים יעזור למנוע ולחסוך הרבה מאד $$$ במקרה של פגיעה כלכלית.

2. שימוש קל ומהיר (מאד)
מה דעתך לנסות את המחשבון: אין לך מה להפסיד! כלי ה- ROI שלנו מצריך מעט זמן או התעסקות מיותרת; ראה בתמונה למטה דוגמא למידע שאנו מבקשים.

בעזרת המספרים הפשוטים הללו, כמו התעריף השעתי הממוצע עבור אנשי IT, אתה יכול לאסוף במהירות ובקלות את המידע הדרוש כדי לקבל הערכת ROI מקיפה.


3. ניתן לקבל גרסה קצרה ומורחבת של הדוח– כשאתה ממלא את פרטי מחשבון ההחזר על ההשקעה, תקבל מיד אומדן לחיסכון בטווח של חמש שנים. חיסכון זה בוחן את עלויות ההפעלה של הפתרון הנוכחי שלך כמו גם את אחריות האבטחה הפוטנציאלית שלך להעברת קבצים לא מוצפנת. תהיה לך גם אפשרות לבקש דוח החזר ROI מפורט אשר דן בתוצאות ההשקעה הפוטנציאליות במלואן.

4. מספק השוואה טובה מול המתחרים
כל פתרון MFT הוא מצויין, אך חשוב להדגים כי פתרון MFT GoAnywhere הוא הפתרון המנוהל המתאים ביותר להעברת קבצים עבור הארגון שלך. אתה יכול לקחת את דוח ההחזר על ההשקעה המעמיק שמספק המחשבון של GoAnywhere ולהשוות את החיסכון עם פתרונות אחרים בשוק. השוואה זו עשויה להשתמש בהצעות מחיר של ספקים אחרים או במחשבי החזר ROI אם הם זמינים.

לקבלת הערכה משנית של פתרונות, עיין בדו"ח האחרון של קטגוריית Info-Tech MFT .

5. עוזר לך לקבוע אם המוצר מתאים לתקציב שלך
הגרסאות הקצרות והמורחבות של הדו"ח יאפשרו לך לשקף את עלות ההשקעה ב- MFT במשך 5 שנים – ולהראות אם החיסכון עולה על העלות. שקול כמה זמן מושקע בפתרון העברת הקבצים הנוכחי שלך, כמו גם על החבות הכספית הפוטנציאלית שלך במקרה של הפרת תקני רגולציה . לעתים קרובות, ארגונים צריכים לשאול את עצמם אם הם יכולים להרשות לעצמם לא להשקיע בפתרון מתאים מאובטח ומנוהל יותר להעברת קבצים.

לקבלת הערכת עלות מדויקת עוד יותר, בקש הצעת מחיר לתמחור וקבל מאיתנו ליווי מקצועי בבחינת רכישת GoAnywhere MFT