מדוע לבחור בפתרון MFT לניהול העברת קבצים ולא בשירותי שיתוף קבצים בחינם?

שתפו את הפוסט

מדוע לבחור בפתרון לניהול העברת קבצים ?

אין זה סוד כי ארגונים רבים נאבקים על מנת להגן באופן מלא על הנתונים הרגישים שעובדיהם, לקוחותיהם, שותפי המסחר וספקי צד שלישי חולקים.
תוכנות מקומיות ושירותי ענן לשיתוף קבצים בחינם הן שתי הדרכים הנפוצות להעברת קבצים,  למרות שהם לא בהכרח הדרכים הבטוחות ביותר! בנוסף, יכולות להיות מורכבות וחסרות יכולות אוטומציה ואבטחה חזקות. ועם הסכנה הקרובה של הפרות רגולציה שאוטוטו מעבר לפינה, יש צורך בפתרון טוב ומאובטח יותר.

מדוע נחוצים פתרונות לניהול העברת קבצים ?

מדי יום מועברים קבצים בין גורמים שונים . קבצים אלו נעים מעסקאות, תשלום להזמנות רכישה ועוד ,,, ומהווים חלק בלתי נפרד מתפעולו של כל עסק. יש להגן על מידע רגיש זה המועבר בקבצים.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת,  היא לוודא שקבצים, דוא"ל ומסדי נתונים יוצפנו בכדי להוריד את הסיכון להתקפות, הפרות חוקי רגולציה וטעויות אנוש. בנוסף,  ארגונים צריכים לקחת בחשבון את המשמעויות של השפעת העומס על הרשת והמחלקות- IT שלהם. במיוחד עם כל דרישות הרגולציה שעשויות לחול עליהם כמו HIPAA, PCI DSS ו- FISMA.

למרות שעדיין רוב הארגונים משתמשים בכלים חינמיים כמו גוגל דרייב או Dropbox או באמצעות כלים כמו סקריפטים כפתרון שיתוף הקבצים שלהם,ניהול העברת קבצים (MFT) עושה הרבה יותר מסתם שיתוף קבצים – הוא מאפשר לעשות זאת בצורה מאובטחת מאד, ובאופן מנוהל , ריכוזי ואוטומטי.

מהו פתרון ניהול העברת קבצים (MFT)?

בבסיסו, פתרון לניהול העברת קבצים, הוא פתרון מאובטח המכסה את כל ההיבטים של העברה וקבלת קבצים תוך שימוש בפרוטוקולים סטנדרטיים בתעשייה (כמו SFTP ו- FTPS) ושימוש בטכנולוגיות הצפנה (כמו Open PGP).

פתרון MFT לניהול העברת קבצים יכול לשמש ארגונים מכל טווחי הגודל (קטן עד מבוזר וגלובאלי) וכן מענה להעברה וקבלת קבצים בנפחים גדולים מאד בתעבורה שנעה בין כמה עשרות בשבוע לעשרות אלפים ביום. פתרון זה מחליף את הצורך בתהליכים ידניים הגוזלים זמן ומאפשר את היכולת להפוך אותם לתהליכים אוטומטים ,ובעיקר לפשט ולייעל את כל ההיבטים הקשורים לתהליכים המשלבים העברת קבצים.

בהשוואה לכלים ביתיים וכלי שיתוף קבצים בענן כמו Dropbox, פתרון לניהול העברת קבצים הוא הבחירה נכונה ביותר; אבל מהי הבחירה הטובה ביותר?
 לשם נכנס פתרון לניהול העברת קבצים של GoAnywhere MFT.

במה שונה GoAnywhere משיטות אחרות לשיתוף קבצים?

המטרה העיקרית של GoAnywhere היא לא רק להעביר קבצים בביטחה באמצעות פרוטוקולים מקובלים בתעשייה, אלא גם לתת לארגונים דרך לאוטומציה של תהליכי עבודה המשלבים העברת הקבצים ,כמו כן לאפשר מעקב אחר פעילותם , ניטורם וכן לממשק אותם לפרויקטים קריטיים אחרים בארגון כל זאת לריכוז כל המשימות והתהליכים באמצעות ממשק מרכזי אחד.

GoAnywhere MFT הוא פתרון מרכזי . מקדם העברה וקבלת קבצים בצורה מאובטחת בתוך ומחוץ לארגון , מערכות שונות , אפליקציות, גורמי חיצון כגון; שותפי מסחר וכל זה מנקודת שליטה מרכזית – לא משנה אם אתה עובד בענן ,מקומית או בסביבה היברידית.

GoAnywhere מציע רשימה של יתרונות נוספים בהשוואה לפתרונות MFT אחרים. מלבד הסיוע לארגונים לייעל ולפשט את תהליכי האוטומציה, התאימות, ופתרונות Ad Hoc , פתרון GoAnywhere מצויד בתכונות המפתח הבאות:

שורה תחתונה,  GoAnywhere מאפשר לארגונים לשמור על נהלי אבטחת סייבר מורכבים , כל זאת על ידי תמיכה בטכנולוגיות הצפנה פופולריות ועמידה בדרישות הרגולציה , והכל תוך הפחתת עלויות ושיפור העברת הקבצים והאינטגרציה.

עם GoAnywhere MFT, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שלא משנה הגודל, התוכן או תדירות העברת הקבצים, הנתונים שלך יהיו בטוחים.

מוכנים לראות עוד? בקש Live Demo עכשיו 

ראו עוד: כספת מאובטחת | העברת קבוצים מאובטחת | אוטומציה רובטיתGoanywhere | DLP | MessageNet