פתרונות אבטחת סייבר
על ידי FORTRA

הגן על נתונים קריטיים באמצעות פתרונות אבטחה
אוטומטיים של FORTRA

הפתרונות שיעזרו לך להתגונן מהאיומים המשתנים כיום.

אבטחת מידע במציאות היום יומית רוב הסיכויים שהצוות שלך מתקשה לעמוד בעומס ההולך וגדל, באיומי אבטחה גוברים ובסדרי עדיפויות שהפכו לסימני ההיכר של סביבת ה- IT של היום. במקום לבנות באופן יזום את הגנה של האבטחה שלך, אתה נאלץ להגיב, ומתמודד עם כיבוי שריפות .

צמצם את אסטרטגיית האבטחה שלך

כל מוצר שאתה קונה אצל ספק אחר מוסיף מורכבות. FORTRA מציעה פתרון מלא לכל אתגרי האבטחה שלך ולהקל על ביצוע העבודה שלך. אנו נעזור לך ליצור אסטרטגיית אבטחה פשוטה יותר שבסופו של דבר היא חזקה יותר, יעילה יותר ומתאימה יותר.

אבטחת הסיוע שלנו

אבטחה היא תהליך שיתופי, ו- FORTRA הוא השותף האמין שלך. כחלק ממטרתנו לסייע לך לבנות IT טוב יותר מטרתנו היא להפוך את אבטחת ה- IT שלך לחזקה יותר. אנו נותנים לך את הכלים והגמישות הדרושים לך כדי שהעסק יתנהל בצורה חלקה בנוף איומים המשתנה ללא הרף עם אבטחה בחזית.

שלושה פתרונות אבטחה מרכזיים

בעזרת FORTRA תוכל לשמור את ההרשאות שלך נעולות, את הנתונים החשובים שלך והאיומים שלך ממוזערים, וכל זאת תוך שמירה על הפרודוקטיביות. אנו ממקדים את הפתרונות שלנו בשלושה תחומים מרכזיים שיעזרו לך לייעל את עמדת האבטחה שלך.

 

הגנת תשתית

ניהול זהות וגישה

אבטחת מידע

אבטחת מידע

הקלדה במחשב מאובטח
אחרי העובדים שלך הנתונים שלך הם הנכס היקר ביותר של החברה שלך. נתוני הלקוח שלך, נתוני העובדים, הנתונים הפיננסיים והקניין הרוחני הם תכשיטי הכתר שלך ועליך לוודא שהם מוגנים היטב. לשם כך אתה צריך נראות מלאה לגבי מה שהוא, היכן הוא נמצא, בין אם זה במקום או בענן, וכיצד הוא משתף. ללא בקרות, אתה מסתכן בהפרת נתונים יקרה שתפגע במוניטין של החברה שלך ויחסי לקוחות.

בדיוק כמו מסע האבטחה שלך, גם לנתונים יש מסע, לא משנה באיזו מערכת הוא שוכן. FORTRA מכסה אותך לאורך כל מחזור החיים של נתונים בזמן מנוחה, בשימוש ותנועה.

הבן את הנתונים שלך ואבטח אותם, ולאחר מכן שתף אותם בבטחה

פתרונות אבטחת הנתונים שלנו מקלים על טיפול נכון בנתונים כדי לעמוד בפיקוח הרגולטורי. בעבודה משותפת הם מזהים נתונים רגישים, מגנים עליהם מפני חשיפה או גניבה ומבטיחים שיתוף מאובטח עם הקהל המיועד שלו.

מהרגע שהוא נוצר ועד שהוא מגיע ליעדו, הנתונים החשובים שלכם מאובטחים והסיכונים מסולקים.

 

אבטחת נתונים בפעולה

קבלן ביטחון צריך לשתף קבצים גדולים עם מגוון ספקים של צד שלישי, שחלקם מוסמכים לקבל מידע הקשור לתקנות בינלאומיות לתעבורה בנשק (ITAR), בעוד שאחרים אינם. חבילת אבטחת הנתונים של FORTRA מבינה נתונים מסווגים ובודקת תוכן באופן אוטומטי כדי לוודא שמסמכים המסווגים ב- ITAR נשלחים רק לספקים מורשים, ושולחים את הקבצים הגדולים בצורה מאובטחת ונוחה.

ניהול זהות וגישה

מתן גישה למשתמש למידע סודי יכול להיות מדרון חלקלק לאי-ציות. מעט מדי גישה מחזקת את האבטחה אך עלולה לפגוע ביעילות. אבל יותר מדי גישה מגדילה את הסיכון של עובד לחשוף בטעות פרטים רגישים – או גרוע מכך, לעשות זאת בכוונה זדונית.
עם הסתמכות מוגברת על תשתיות ענן, סביבות IT היברידיות הופכות במהירות לנורמה. פתרונות זהות וניהול הגישות של FORTRA  מסייעים לך להבטיח שלכל התפקידים תהיה גישה נכונה למידע על הנחות יסוד, בענן ובכל מערכת הפעלה.

ניהול זהות וגישה בפעולה

כדי לחזק את האבטחה והתאימות, חברה רפואית ללא מטרות רווח משתמשת בפתרון ניהול הזהויות שלנו על מנת להבטיח כי גישה למידע, מבנים ומערכות תינתן לאנשים הנכונים בזמן הנכון. השדרוג למערכת אוטומטית מאפשר הגדלה משמעותית של היעילות התפעולית והשקיפות.

הגנה על תשתיות

להגנה על תשתית ה- IT שלך מפני איומי אבטחה מתמשכים מתקדמים, עליך לכסות את כל התחום. רק שזה לא משחק. ההימור גבוה, והם אמיתיים מאוד. FORTRA מציעה מוצרים ושירותים הפועלים יחד להגנה על הסביבה שלך מזוויות מרובות. חלק מהפתרונות כוללים: הגנה מפני וירוסים, ניהול פגיעות, ניהול מדיניות אבטחה, זיהוי ומניעת חדירות ואבטחת ניטור ותקינות.

הגנת תשתיות בפעולה

לאחר שספגה הפרת נתונים מסיבית, חברת תקשורת גדולה ניסתה לזהות את המקור באמצעות כלי אבטחה קיימים ללא הצלחה. לאחר התקנת Network Insight, המוסד מצא ארבעה איומים פעילים תוך פחות מ -24 שעות.

 

קבל את סריקת האבטחה שלך בחינם מצא ותעדף נקודות תורפה ב- Linux, AIX ו- IBM i בעזרת סריקת האבטחה החינמית שלנו. בעזרת סריקת האבטחה החינמית, ללא התחייבות, אתה מקבל הערכה אובייקטיבית של סיכוני האבטחה המובילים שלך-בעזרת הדרכה של אנשי מקצוע מנוסים בתחום אבטחת הסייבר.

מחפש IBM i Data Security?

IBM i היא אחת ממערכות ההפעלה המאובטחות ביותר, אך הגדרות ברירת מחדל ותצורות שגויות מסכנות שרתים רבים – ונתוניהם – בסיכון. בין אם צוות ה- IT שלך מורכב ממתחילים בתחום האבטחה או מאנשי מקצוע מנוסים, יש לנו את הניסיון והמשאבים שיעזרו לך ליישם הגנה מרובת שכבות המגנה על הארגון שלך מבלי להפריע לפעילות העסקית.

חקור פתרונות

מחפש עוד? בואו נדבר על איך אנחנו יכולים לעזור.