מהי כספת מאובטחת?

messagenet-ספקית שירותי ייעוץ בתחומי הסייבר, פתרונות לשיתוף והעברת קבצים , מערכות מסרים אלקטרונים ומוצרי הצפנה והזדהות חזקה וליווי בתחומי הרגולציה ובדיקות חדירה-,לוגו חברה ganywhesr-logo

"שרת הכספות "

שרת הכספות המבוסס על מוצר GoAnywhere מאפשר הקצאת כספת וירטואלית מאובטחת אישית או ארגונית . הכספת המאובטחת או בשמה SVS  ( Secure Virtual Safe )היינה יישום המיועד לספק דרך מאובטחת וידידותית למשתמש/ים לאחסון, גישה, ארגון ושיתוף של מסמכים, במיוחד קבצים המכילים מידע אישי המאפשר זיהוי אישי (PII), והכל ממיקום אחד מאובטח וקל לגישה. באמצעות הכספת המאובטחת, המסמכים שלך מוגנים באמצעות טכנולוגיית הצפנה מתקדמת AES 256-bit ויישארו מוצפנים בתנועה או במנוחה (In Rest In Motion ).

למה משמשת כספת וירטואלית מאובטחת?

באמצעות הכספת ניתן לשתף מסמכים בצורה מאובטחת ובטוחה עם לקוחות ועמיתים כולל גישה לבעלי חשבונות וירטואליים לשתף מסמכים ישירות עם לקוחות ועמיתים. שיתוף וניהול קבצים מתבצע באמצעות מספר כלים אל מול חדר הכספות GoAnywhere Secure Folder  המותקן בתוך הרשת הארגונית On Prem  או בענן פרטי Private Cloud.

אבטחת מידע , רגולציה וההזדהות

001-number-3

עמידה בתקני רגולציה כגון; GDPR/HIPPA/SOX/PCIDSS/GLBA

002-number

ניהול מפתחות הצפנה , מפתחות SSH ותעודות Certificates

003-number

אוטומציה וכלי הזדהות חזקה SAML/RADIUS/2FA/MFA/OTP/TOTP

גישה למסמכים וקבצים

הגישה למסמכים שלך מכל מכשיר המחובר לאינטרנט, בכל עת ומכל מקום בעולםחדר הכספות GoAnywhere מספק לך את הגמישות לגישה למסמכים החשובים שלך מכל מחשב או התקן המחובר לאינטרנט, בכל מקום, מבלי להתפשר על האבטחה.
הגישה מתאפשרת במגוון רחב של ממשקים וכלים כגון;

כלי אוטומציה להעברת קבצים

GoAnywhere AdvancedWorkflows  מאפשר לבנות תהליכי אוטומציה להעברה ומשיכת קבצים מתוך ואל כספות מאובטחות. באמצעות ממשק Drag And Drop  ידידותי וקל, בניית תהליך מורכב הכולל משיכת קבצים על בסיס טריגרים, תזמון והעברה בתהליכי הלבנה ודף מידע מעולם לא היה קל יותר !

וידאו קצר על מגוון יכולות המערכת

מה כל כך מיוחד בכספות מאובטחות?

אם מה שאתם חושבים עליו כאשר אומרים לכם "כספות מאובטחות" הם קירות בטון עבים ומנעולים משוכללים – מצטערים, הגעתם למקום הלא-נכון. אם, לעומת זאת, עולים בעיני ראשכם ביטים מרצדים בירוק על מסך מחשב עם רקע כהה והאקרים מסתוריים עם מסכות… מצטערים, שוב הגעתם למקום הלא-נכון (אבל צפיתם בקצת יותר מדי סרטי הוליווד).

אולם, אם מה שעולה לכם בראש הוא חוות נתונים ענקיות עם שרתים מאובטחים ושיתוף קבצים מוצפן – מזל טוב, הגעתם למקום הנכון. ברוכים הבאים לכספות המאובטחות של עולם המיחשוב.

בעולם המיחשוב, כספות מאובטחות הם בעצם שרתים וירטואלים מוצפנים המאפשרים גישה רק לבעלי מפתח אבטחה. כספות מאובטחות יכולות להכיל כמות עצומה של מידע והן בד"כ נשמרות על שרתים חיצוניים בכמה עותקים בצורה מוצפנת. כך, ניתן לגשת אליהם כל הזמן מכל מקום- מבלי לפגוע באיכות האבטחה.

כספות מאובטחות של messagenet

אנו מציעים כספות מאובטחות מבית GoAnywhere- חברת אחסון והעברת קבצים מאובטחים. הטכנולוגיה של GoAnywhere מאפשרת לכל חברה להנות מכספות מאובטחות ברמת אבטחה גבוהה ובעלות מינימלית.

הודות לטכנולוגיית ההצפנה שלנו, תוכלו להיות בטוחים שהמידע שלכם לא נחשף לאף אחד מלבד עובדי חברה מורשים. 

מה מיוחד בכספות מאובטחות של messagenet

כספת מאובטחת בכל גודל

תוכלו לקבל כספת מאובטחת עם שטח אחסון מותאם לחברה בטכנולוגיית ענן גמישה עם אפשרות להרחבה.

חלוקה לתאים

את הכספת הוירטואלית שלנו ניתן לחלק לתתי אזורים עם מפתחות אבטחה שונים. חלוקה לתאים מאפשרת לכם לקבוע היררכיית גישה על פי הסיווג של כל עובד בחברה. כך, ניתן לאחסן בכספת מגוון עצום של מידע, החל מתמונות סטוק ועד מספרי אשראי.

העברת קבצים

הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לכם לא רק לשמור נתונים בצורה מוצפנת אלא גם להעביר אותם בצורה מאובטחת ממקום למקום. לחצו כאן לקריאה נוספת על העברת קבצים מאובטחת>>

כיווץ קבצים גדולים

טכנולוגיית כיווץ מאפשרות אחסון והעברה של קבצים גדולים ממקום למקום. טכנולוגית הכיווץ שלנו מאפשרת לכם להעביר את הקבצים הגדולים ביותר שלכם מבלי להזדקק לשירותי כיווץ חיצוניים לא מאובטחים.

כל פתרונות אבטחת המידע במקום אחד

חברת messagenet מתמחה באבטחת מידע ואוטומציה של תהליכים.

אנו מייצגים  חברות טכנולוגיה בינלאומיות העוסקות בפתרונות אבטחת מידע , אוטומציה והעברת מידע בצורה מאובטחת לעסקים. השירות שלנו כולל ייעוץ, תמיכה טכנית ומקצועית, מציאת פתרונות אבטחה לאחסון, ניטור, שיתוף והעברת קבצים, והטמעת תוכנות לאוטומציה של תהליכים רובוטיים ועוד.

אנו גאים לעמוד בחזית העתידנות הטכנולוגית בישראל. החברה שלנו פועלת בתחום מעל 15 שנים עם מאות לקוחות מרוצים, אחוזי שביעות רצון מהגבוהים בתעשייה (98% חידוש חוזה) ושירות לקוחות מקצועי וזמין.