מניעת דלף מידע

דלף מידע – מידע והתקנים מאובטחים 

היה סמוך ובטוח שמדיניות האבטחה והתאימות של הארגון שלך נמשכת לנקודות הקצה שלך ומופצות בארגון שלך או במקומות מרוחקים אחרים .

דלף מידע – פתרון DLP


פתרון ה Endpoint DLP של חברת Clearswift מגלה אוטומטית נתונים קריטיים הדורשים את האבטחה הנדרשת בתקנות בענף, מגן מפני העתקה או העברה של מידע בלתי מורשה ושולט בקישוריות המכשיר למניעת התקפות זדוניות ואובדן נתונים זדוני או מקרי.

אבטחת מידע על קצה

הכנה לרגולציה

בכדי לעמוד בתקנות GDPR, HIPAA ו- PCI הקפידו על מדיניות עקבית בכל נקודות המוצא עם מדיניות מחוץ לתיבה .

שליטה מלאה

הגן מפני העתקה של קבצים לא מאובטחים או בלתי מורשים בכך שתשלוט בכל החיבורים לנקודות הקצה .

גילוי והגנה אוטומטיים

איתור אוטומטי ואבטחה של מידע קריטי בהתבסס על תוכן או רגולציה, כולל אחסון שרת ענן וקבצים.

איתור, בדיקה ואבטחה מידע חסרת תקדים

בעזרת מנוע בדיקת התוכן העמוק של Clearswift, סוכן ה- DLP  Clearswift Endpoint מגלה מידע קריטי בכל מקום בו הוא מאוחסן (במנוחה) בשולחן העבודה, מחברות, שרתים, שיתופי רשת וענן. העברת מידע קריטי (בשימוש) ניתנת לרישום, חסימה, הצפנה או ביצוע מחדש והפתרון מספק תיקונים מבוססי מדיניות אוטומטיים. מדיניות ארגונית מפורטת מספקת את הגמישות הנחוצה כדי לאפשר התנהגויות מרובות, בהתאם למשתמש ויעד פעולות הקבצים.

גילוי נתונים אוטומטי ואבטחת נתונים במנוחה (DAR)

הפקת תועלת משימוש במנוע בדיקת התוכן של Clearswift 

סוכן ה- DLP Clearswift Endpoint יכול לגלות מידע קריטי בכל מקום בו הוא מאוחסן בשולחן העבודה , שרתים, ורשתות ענן .
הפתרון מבצע תיקון אוטומטי ע"פ המדיניות החברה ולכן ניתן בזמן העברת מידע לרישום, לחסום, להצפין או לבצע מחדש .
מדיניות ארגונית נכונה מאפשרת את הגמישות הנחוצה בכדי לאפשר פעולות מרובות, התלויות במשתמש, ביעד ובפעולות הקבצים הנדרשות .

גילוי נתונים אוטומטי ואבטחת נתונים
בזמן מנוחה (DAR)

מדיניות גמישה ובדיקת תוכן מודעת פירושה שאינך צריך עוד לבחור בין הסרת שימוש במדיה לבין סיכון בלתי מקובל, מדיניות קשוחה מדי פירושה פגיעה ביעילות העבודה או סיכון שהעובדים ימצאו דרך לעקוף את מדיניות האבטחה של החברה.
ניתן ליצור כללים שיכולים, לחסום למשל את כל הגיליונות האלקטרוניים המכילים מונחי מילות מפתח מסוימים מהעתקה למכשירים חיצוניים, רשת או אחסון בענן.
ניתן להשתמש בהפרדה אדפטיבית בכדי לאפשר את העברת הקבצים תוך מיסוך הנתונים הרגישים.

בקרת מכשירים גרעינים

ה- DLP  EndPP  של Clearswift מספק גם שליטה טובה על התקני מדיה נשלפים, כולל USB, תקליטורי,DVD ומגוון רחב של מכשירים מודרניים נוספים. גרנולריות יכולה להגביל את השימוש במכשירים לא רצויים כדי להבטיח שימוש במכשירים מורשים בלבד.

מניעת אובדן נתונים אדפטיבית

הגן על מידע רגיש באמצעות טכנולוגיית ה- DLP על ידי עריכה מחדש של המידע הרגיש שמפר את מדיניות החברה המאפשר קריאה, העתקה והזזה של המידע הרגיש למדיה נשלפת, שיתופי רשת ואחסון ענן. וודא כי נתונים רגישים לא מורשים לא עוזבים או נכנסים לארגון שלך באמצעות מדיה נשלפת ואחסון ענן. מותאם במיוחד לפרטיות נתונים ותאימות לתקנות (PCI, HIPAA, GDPR וכו ')

אחסון מאובטח בענן

ה- DLP של Clearswift Endpoint יכול גם למנוע העלאת קבצים לאחסון בענן באמצעות גישה ישירה לאתר, כגון Google Drive, Dropbox ו- Onedrive ללא צורך בשרתי פרוקסי נוספים. ניתן לעקוב אחר תיקיות הסנכרון כדי להבטיח שלא נשמרים נתונים רגישים מחוץ לארגון, לא באמצעות חסימת העברות הקבצים או ביצוע מחדש של הנתונים הרגישים, הפחתת הסיכונים בשימוש ב- Shadow IT.

פתרונות אבטחת נקודות קצה

תאימות לנקודת הקצה

ממשל ותאימות מידע

אבטחת משתמשים ניידים ומרוחקים

הגנת לקוח מרחוק

נקודת קצה DLP

הגנת מידע קריטית על Clearswift

ביטחון שלא נגמר

שכבה חסרת תקדים של ניתור, פיקוח וסינון בזמן אמת בארגון בתוך תשתית האבטחה קיימת  כדי  לספק את ההגנה הזריזה והנדרשת להגנה בפני איומים לא ידועים.

כיצד להסיר את הסיכון בהעברות קבצים
10 דברים שתוכנת האבטחה חייבת לתת לך
חלק ראשון באבטחת סייבר -
מהי פעולה אדפטיבית?

תוכנה אדפטיבית למניעת דלף מידע

תוכנות למניעת דלף מידע מונעות ממידע רגיש ומסווג לצאת משרתי החברה, ומאתרות מקורות דלף מידע במידה ועובד בעל סיווג גבוה מעתיק, מעביר או מוכר מידע רגיש אליו הוא נחשף. 

בעבר, תוכנות למניעת דלף מידע (DLP – Data Loss Prevention) פגעו באופן משמעותי בהתנהלות היומיומית של החברה: דרישות האבטחה הנוקשות של הרגולטורים החוקיים ומומחי האבטחה של העסק יצרו תוכנות נוקשות ובלתי מתפשרות עם מעט מאוד מקום לגמישות. 

תוכנות אבטחה אלו מנעו מעובדים לעשות פעולות חיוניות לעבודה השוטפת מבלי להיתקל בסבך בירוקרטי של חסימות ואישורים. הסיבוך שיצרו התוכנות גרם להאטה משמעותית בפעולות העובדים, ירידה בפרודוקטיביות ועיסוק בלתי נגמר של עובדים בכירים בחברה בהנפקת אישורים והוצאת מידע רגיש לטובת העבודה השוטפת של העובדים בעלי הסיווג הנמוך. 

התוכנה ששינתה את כללי המשחק

כדי לפתור את הבעיות שיצרו תוכנות ישנות למניעת דלף מידע, נכנסו חברות טכנולוגיה כמו Clearswift DLP עם תוכנות אבטחה אדפטיביות (גמישות) ששינו את כל ההתנהלות.

תוכנות אדפטיביות למניעת דלף מידע (A-DLP) שמות דגש על גמישות, התאמה אישית וחשיבה מחוץ לקופסא. פיתוח התוכנות הגיע מתוך ההבנה שבחירה בינארית בין הרשאת גישה למניעת הרשאת גישה אינה מספקת פתרון יעיל לבעיות אבטחה, ואף עלולה לגרום בעצמה לפרצות אבטחה חמורות.

תוכנת Adaptive Clearswift DLP מאפשרת טווח רחב מאוד של פעולות למניעת דלף מידע: חסימת גישה מלאה, הרשאת צפייה בלבד, הרשאת צפייה והעתקה בלבד (עם או בלי התרעה לממונה), הרשאה מלאה כולל צפייה, העתקה ושליחה (עם או בלי התרעה לממונה) וסינון תכנים יוצאים. המערכת יכולה ליצור סיווג מותאם אישית לכל עובד באופן אוטונומי ולהתאים לו הרשאות גישה למידע באופן אדפטיבי.

יתרונות העבודה עם תוכנת Clearswift DLP

התאמה לרגולציות

מערכת התוכנה מתעדכנת באופן קבוע בהתאם לרגולציות בינלאומיות על אבטחת מידע ומאפשרת לכם לעמוד בסטנדרטים ולהיות בטוחים מפני תביעה.

DLP אדפטיבי לענן

תוכנת Adaptive Clearswift DLP מגנה על יישומי האחסון בענן כמו גם על Office 365. ניתן לבחור לחסום או להצפין כל מידע רגיש באופן אדפטיבי. Clearswift מציעה פתרון אירוח פשוט, מאובטח וחסכוני להגנה על דוא"ל ארגוני של כל חברה.

בדיקת תוכן עמוקה 

Clearswift DLP יכולה לגלות מידע מוסתר על ידי פירוק תוכן דיגיטלי למספר שכבות המרכיבים אותו. בדיקת התוכן העמוקה של Clearswift אינה ניתנת להגבלה ע"י הצפנה, גודל הקובץ, עיכובי תזמון ניתוח או שכבות מסמך משובצות מרובות.

כל פתרונות אבטחת המידע במקום אחד

חברת messagenet מתמחה באבטחת מידע ואוטומציה של תהליכים.

אנו מייצגים  חברות טכנולוגיה בינלאומיות העוסקות בפתרונות אבטחת מידע , אוטומציה והעברת קבצים מאובטחת לעסקים. השירות שלנו כולל ייעוץ, תמיכה טכנית ומקצועית, מציאת פתרונות אבטחה לאחסון, ניטור, שיתוף והעברת קבצים, והטמעת תוכנות לאוטומציה של תהליכים רובוטיים ועוד.

אנו גאים לעמוד בחזית העתידנות הטכנולוגית בישראל. החברה שלנו פועלת בתחום מעל 15 שנים עם מאות לקוחות מרוצים, אחוזי שביעות רצון מהגבוהים בתעשייה (98% חידוש חוזה) ושירות לקוחות מקצועי וזמין.

 

צור קשר
הצטרף כשותף