אוטומציה של תהליכים רובוטיים (RPA)

ייעל זרימות עבודה עם כוח עבודה דיגיטלי הניתן להרחבה

מהי אוטומציה של תהליכים רובוטיים?

אוטומציה של תהליכים רובוטיים  (RPA) היא סוג של טכנולוגיית אוטומציה המשנה כיום את אופן פעולתם של עסקים. רובוטי תוכנת RPA מתפעלים ומתקשרים עם מערכות ויישומים עסקיים כדי לייעל תהליכים ולהפחית את הנטל על עובדים אנושיים. פתרון אוטומציה לתהליכים רובוטיים יבלוט מסוגי אוטומציה אחרים בגלל הגמישות שלו ויכולתו לשלב ביעילות תהליכי עבודה בכל הארגון כולו.

 

מה היתרונות של RPA?

פתרונות אוטומציה לתהליכים רובוטיים נועדו להגביר את הפרודוקטיביות, לשפר את הדיוק ולעזור לארגון שלך לצמוח על ידי העברת עומסי עבודה ידניים חוזרים ונשנים לרובוטי התוכנה.  עם תוכנת RPA, אתה יכול:

 

חיקוי

משימות ידניות

מחקה את המשימות הידניות המכבידות על כוח האדם האנושי שלך, משחרר אותם לבצע את העבודה האסטרטגית המוסיפה ערך לעסק שלך.

לוגו חיקוי
לוגו אוטומציה

אוטומציה

אינטגרציות

אוטומציה של אינטגרציות בין מערכות, יישומים ותהליכי עבודה קיימים בפלטפורמת אוטומציה מרכזית ללא שינויים או פיתוח חומרה יקרים.

אפשר

חדשנות ועיסוק
אפשר חדשנות ושיתוף פעולה בין ה IT לצוותים עסקיים על ידי ריכוז אוטומציה וחיבור נתונים עם ניתוחים מפורטים.
לוגו אפשר
לוגו סולם

סולם

כוח עבודה דיגיטלי

הגדילו את כוח העבודה הדיגיטלי שלכם בצורה חסכונית. קל לקבוע את התצורה של רובוטי התוכנה לעבוד לצד עובדים אנושיים כדי לאפשר צמיחה מהירה יותר.

לוגו חיקוי

חיקוי

משימות ידניות

מחקה את המשימות הידניות המכבידות על כוח האדם האנושי שלך, שחרר אותם לבצע את העבודה האסטרטגית המוסיפה ערך לעסק שלך.

לוגו חיקוי
לוגו אוטומציה

אוטומציה

אינטגרציות

אוטומציה של אינטגרציות בין מערכות, יישומים ותהליכי עבודה קיימים בפלטפורמת אוטומציה מרכזית ללא שינויים או פיתוח חומרה יקרים.

לוגו אפשר

אפשר

חדשנות ועיסוק
אפשר חדשנות ושיתוף פעולה בין IT לצוותים עסקיים על ידי ריכוז אוטומציה וחיבור נתונים עם ניתוחים מפורטים.
לוגו אפשר
לוגו סולם

סולם

כוח עבודה דיגיטלי

הגדילו את כוח העבודה הדיגיטלי שלכם בצורה חסכונית. קל לקבוע את התצורה של רובוטים של תוכנה ולעבוד לצד עובדים אנושיים כדי לאפשר צמיחה מהירה.

הורד את המדריך ל- RPA

אוטומציה של תהליכים רובוטיים היא סוג חדש של פתרונות אוטומציה לייעול פעולות בעסקים בכל הגדלים. מהי אוטומציה של תהליכים רובוטיים? מדריך ל- RPA  יסביר לך מה אתה צריך לדעת על טכנולוגיית RPA.

חדשנות RPA עבור התעשייה שלך

תוכנת אוטומציה לתהליכים רובוטיים חורגת ממשימות שכוח העבודה האנושי מבצע. כוח עבודה דיגיטלי של רובוטי תוכנה יכול לנהל בקלות תהליכים המשתרעים על מחלקות, מיקומים ומערכות מקומיות או בענן. הם לא טועים ואינם צריכים לחזור הביתה בלילה או לקחת סופי שבוע וימי חופשה. 

RPA מכניס מעניק לך שליטה – הגדרת רובוט היא אינטואיטיבית למשתמש עסקי לא פחות ממומחה טכני. עם RPA תנהל את תהליכי ה- IT בעסק שלך בהיקפים גדולים, הצוות שלך חופשי לקחת על עצמו עבודה אסטרטגית ומתגמלת יותר.

פגוש את הרובוטים שלך לתוכנת RPA

המפתח למדרג כוח העבודה הדיגיטלי שלך הוא שימוש ברובוטים תוכנתיים גמישים במיוחד. רובוטים אוטומטיים הם עובדים דיגיטליים בדרגה ארגונית שמעמיסים, תומכים ומגדילים את התהליכים העסקיים ותהליכי העבודה הקיימים. הסתכל בכמה דוגמאות של רובוטי ה- RPA המובילים שעזרנו לארגונים לבנות:

Data management

בוט לניהול נתונים

יש לרתום את כוחם של נתונים גדולים (Big Data) באמצעות בוטים. בוטים אלו מוציאים,מבצעים מניפולציות ומשתמשים בנתונים ממקורות הנמצאים מקומית או בענן. כתיבה אוטומטית למסד נתונים, ליישום עסקי או דוחות.

שירותי IT

השתמש באוטומציה של תהליכים רובוטיים כדי לענות לבקשות נפוצות כמו איפוס סיסמאות. עקוב אחר מערכות, קבל התראות אוטומטיות בזמן אמת ודיווח על שירותי ה- IT שלך ונתח אותם.

icon_Customer_Service

מוקד הטלפוני

ספק חוויית לקוח מעולה עם בוטים אשר ניגשים במהירות למערכות מרובות ומגוונות בכדי למשוך, לנתח או לעבד היסטוריית הזמנות ונתונים אחרים. חסוך זמן והתמקד בשירות ללקוחות.

Claim_Processing

בוט עיבוד תביעות

תן לרובוטי התוכנה שלך לייעל כל שלב בתהליכי העבודה שלך בעיבוד תביעות - עיבוד טפסים, אימות הזכאות, הודעות תשלום ועוד.​

HumanResources

בוט משאבי אנוש

אוטומציה של הקצאת משתמשי Active Directory הגדרות משתמשים חדשים ו/או שעוזבים את הארגון. הוצאת נתונים מטפסים, שלח אוטומטית דוא"ל ושלב תהליכים.

חשבונות זמינים

עבד חשבוניות באופן אוטומטי עם הגעתן. חילוץ ותמרון של נתונים מפורמטים שונים. הגדר תצורה של בוטים מותאמים אישית לניהול תהליכי עבודה ייחודים של הארגון.

הגדלת כוח העבודה הדיגיטלי שלך

לא משנה היכן אתם נמצאים במסע האוטומציה שלכם – החל מהתכוננות ליישם את רובוטי התוכנה הראשונים שלכם ועד להגדלת היתרון התחרותי שלכם באמצעות אוטומציה אסטרטגית. RPA יכול לעזור לכם לענות על הצרכים הנוכחיים ולהשיג את היעדים העתידיים שלכם

הזדמנויות אוטומציה
הערכת הזדמנויות
תיק עסקי
תוכנית עיסקית
הוכחת קונספט
הוכחת יכולת ​
מרכז מצוינות
תכנן את מרכז המצוינות שלך
מפת דרכים
אבני דרך
שותפים
זהה את השותפים שלך
מדריכים

עיין במדריכים המעמיקים שלנו להמשך יישום ואסטרטגיית RPA שלך.

סיפורי הצלחה של לקוחות RPA

ראה בעצמך כיצד ארגונים אלה נהנו משימוש ב- Automate

הקבוצה הפיננסית מייעלת את מקור ההלוואות באמצעות אוטומציה של תהליכים רובוטיים
TransAlta מונע אובדן נתונים באמצעות אוטומציה של תהליכים רובוטיים
קרטר בנק ושות' משיג החזר ROI של 3,800% באמצעות אוטומציה
צלול לאוטומציה של תהליכים רובוטיים

למדו עוד יותר על השימושים והיתרונות הרבים של RPA.

כיצד לבנות ולהרחיב את כוח עבודה הדיגיטלי
למד מהו כח עבודה דיגיטלי, איך בונים אחד כזה ואיך מחזירים את ההשקעה במהירות
5 סיבות שיישום האוטומציה הרובוטי שלך ייכשל
התהליכים הרובוטים שלך יכולים לתקוע את התהליכים העיסקים ולחילופין יכולים להביא ערך רב ולקדם את העסק שלך להצלחה. קרא כאן ללמוד איך להצליח
6 אזורים שבהם הארגון שלך יכול למנף תוכנת RPA
זיהנו 6 אזורי מפתח שיכולים למנף את התהליכים העיסקיים שלך

מהי אוטומציה של תהליכים רובוטיים?

אוטומציה של תהליכים רובוטיים (RPA) היא הטכנולוגיה המאפשרת להגדיר תוכנת מחשב, או "רובוט", שיחקה את פעולותיו של אדם המקיים אינטראקציה במערכות דיגיטליות לצורך ביצוע תהליך עסקי. רובוטי ה- RPA משתמשים בממשק המשתמש הרגיל של העסק ואינם דורשים ממשק מותאם באופן אישי, מה שהופך את השימוש בהם למשתלם מאוד עבור בעלי עסקים. הרובוטים יכולים לגשת למידע, לעבד אותו, לקטלג אותו, להוציא תגובה מותאמת ולתקשר עם מערכות אחרות על מנת לבצע מגוון עצום של משימות. 

בעצם, אוטומציה של תהליכים רובוטיים עושה בדיוק מה שבן אנוש עושה, רק טוב יותר: תוכנת RPA לעולם אינה ישנה, לוקחת הפסקות או עושה טעויות. בנוסף, אין צורך לשלם לה משכורת.

מה יכולים לעשות כלי אוטומציה לתהליכים רובוטיים?

רובוטי RPA מסוגלים לחקות פעולות משתמש רבות. הם נכנסים ליישומים, מעבירים קבצים ותיקיות, מעתיקים ומדביקים נתונים, ממלאים טפסים, מוציאים נתונים מובנים וחצי מובנים ממסמכים, מוחקים מידע מהרשת ועוד.

בעיקרו של דבר, כל תהליך חזרתי הנעשה פעמים רבות בחברה יכול לעבור אוטומציה רובוטית. תהליך חזרתי מוגדר כתהליך המורכב מסדרת פעולות הגיוניות המוגדרת עפ"י כללים ברורים וחזרתיים. דוגמאות לתהליכים חזרתיים הם: עיבוד טפסים, הזנת נתונים, שליחת הצעות מחיר ללקוחות, ועוד.

במה שונה תוכנת האוטומציה של תהליכים רובוטיים של FORTRA מכלי אוטומציה ארגוניים אחרים?

כלי האוטומציה שלנו- Automate- הינו החבר הקרוב של כל בעל עסק המעוניין לחסוך בהוצאות ולהעלות את הפרודוקטיביות בחברה. Automate מאפשר לארגונים לבצע אוטומציה של תהליכים רובוטים בעלות נמוכה ובלי צורך במתכנתים מיוחדים שילמדו את התוכנה מה לעשות. 

עם Automate, אתם לא צריכים לשנות את מערכות החברה כדי שיתאימו לרובוט אלא ההפך- הוא משתנה ומתאים את עצמו למערכות החברה. 

בנוסף, אוטומציה של תהליכים רובוטיים עם Automate אינה דורשת כל שינוי בסדרי העבודה הרגילים. התוכנה עובדת עם כל התוכנות בדיוק כמו שבן אנוש עובד איתם ומונעת את הצורך בשינוי או עדכון של מערכות החברה, דבר שיהיה קשה ויקר להחליף. 

הפעלה של תוכנת Automate מייעלת את העבודה בארגון שלך ומאפשרת תיאום מהיר בין מחלקות שונות בפרויקט משותף. Automate מדווח כל העת על התקדמותו, כך שתוכלו להשתפר באופן תמידי עם סטטיסטיקות רשמיות וקלות להוצאה. אוטומייט מאפשר לכם לגדול באמצעות חיזוי תפעולי ועסקי, תוך שיפור אסטרטגי מובהק.

מהיום רק רובוטים עושים תהליכים רובוטיים

תהליכים רובוטיים (robotic processes) הם תהליכים בעלי מערכת היגיון פנימית ברורה וחזרתיות גבוהה. תהליכים אלה כוללים בקרת חשבוניות, מילוי ועיבוד טפסים, שליחת זימונים, ניווט שיחות נכנסות, ועוד.

מרבית חברות הטכנולוגיה, בנקאות ופיננסים, ביטוח, לוֹגִיסטִיקָה, בריאות, ייצור, IT וטלקום, ומוסדות השכלה גבוהה עוברים בשנים האחרונות לכלים אוטומטיים להוצאה לפועל של תהליכים רובוטיים. שימוש בתוכנות אוטומציה מאפשרת לחברות אלה לחסוך בעלויות כ"א גבוהות ולחתוך את זמן העבודה באופן משמעותי.

אנחנו ב-MessageNet מציעים שירותי ליווי וייעוץ לחברות המעוניינות במעבר לאוטומציה של תהליכים רובוטיים. באמצעות מערכת Automate המשוכללת, חברות יכולות לצפות לקפיצה משמעותית ביעילות בצד ירידה משמעותית בהוצאות כ"א.

חסכון עצום בעלויות 

עלויות כח אדם בחברות ממוצעות מגיע לכדי 80% מהוצאות החברה. מערכת Automate מאפשרת לחברות להחליף את העובדים האנושיים שלכם בתוכנת מחשב בהשקעה חד פעמית. ההשקעה מחזירה את עצמה תוך חודשים ספורים מרגע רכישת המערכת ומאפשרת לחתוך בהוצאות שכר גבוהות.

דיוק ויעילות גבוהה

תוכנת Automate לעולם אינה מתעייפת, טועה, לוקחת הפסקות סיגריה, אוכלת, חוזרת הביתה או לוקחת חופשה. היא פשוט עובדת ועושה את המשימות שניתנו לה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ממשק המשתמש הנוח שלה מאפשר לעובדי החברה להתאים ולשנות את פעולות המערכת בקלות גם ללא ידע בתכנות וכך להמשיך לדייק ולהתאים אותה לצרכי החברה.

ניטור ומעקב על תהליכים רובוטיים

עובדים אנושיים מבזבזים זמן יקר על הפקה של דוחות מעקב לניטור פעילותם בחברה. מערכת Automate היא תוכנה בעלת יכולת ניטור פנימית מובנית ומסוגלת להנפיק דוחות מעקב על פעילותה שלה וכן על פעילות עובדים אחרים בחברה. כך, ניתן להשיג שליטה מלאה על פעולות המערכת והעובדים.

עובדים שמחים יותר

העובדים הם הראשונים להעריך את היתרונות של מעבר לאוטומציה של תהליכים רובוטים מכיוון שמערכת האוטומציה משחררת אותן מפעילויות משעממות, שוחקות וחזרתיות ומורידה את לחץ העבודה בצורה משמעותית. Automate משחררת אותם לעסוק בצדדים מעניינים, יצירתיים ומפתחים של העבודה.

עדכוני תוכנה והרחבות

חברת FORTRA הבינלאומית מספקת עדכונים והרחבות קבועות המאפשרות לנצל את המערכת הממוחשבת לפעולות נוספות, לקצר זמני עבודה ולייעל תהליכים. לקוחות החברה בוחרים לאמץ את עדכוני התוכנה השנתיים שאנו מספקים עבורם מתוך ההיכרות שיש להם עם האיכות, השירות והמיוחדות של FORTRA

כל פתרונות אבטחת המידע במקום אחד

חברת messagenet מתמחה באבטחת מידע ואוטומציה של תהליכים.

אנו מייצגים  חברות טכנולוגיה בינלאומיות העוסקות בפתרונות אבטחת מידע , אוטומציה, העברת קבצים, והעברת מידע בצורה מאובטחת לעסקים. השירות שלנו כולל ייעוץ, תמיכה טכנית ומקצועית, מציאת פתרונות אבטחה לאחסון, ניטור, שיתוף והעברת קבצים, והטמעת תוכנות לאוטומציה של תהליכים רובוטיים ועוד.

אנו גאים לעמוד בחזית העתידנות הטכנולוגית בישראל. החברה שלנו פועלת בתחום מעל 15 שנים עם מאות לקוחות מרוצים, אחוזי שביעות רצון מהגבוהים בתעשייה (98% חידוש חוזה) ושירות לקוחות מקצועי וזמין.

ראה כיצד אוטומציה של RPA יכולה לעזור לשינוי הדיגיטלי שלך